Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] Chcę kupić Octavie, ale nie wiem jaką

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2] Chcę kupić Octavie, ale nie wiem jaką

    Zamieszczone przez Wojtas_Poznań
    w ciemno obstawiam lepsiejsze oświetlenie bagażnika, zgadłem ?
    Pudło :P
    Przecież wiesz co kupiłem - o ile uważnie czytasz wiadomości ode mnie :wink:

  • #2
    [O2] Chcę kupić Octavie, ale nie wiem jaką

    Witam,

    Noszę się z zakupem samochodu z dużym prawdopodobieństwem padnie na Octavie 2. Jako, że nie miałem nigdy Skody piszę tutaj aby rozwiać wszelkie moje wątpliwości.
    Krótko opiszę, czego oczekuję od auta : Przede wszystkim ma być to auto ‘rodzinne’, ale też żeby nie było ‘mułem’ przy wyprzedzaniu lub przy dynamicznej jeździe od czasu do czasu.
    Stawiam przede wszystkim na zmniejszenie kosztów ewentualnej naprawy i paliwa, także nie chce kupić auta z ukrytmi wadami. Mam nadzieje, że Octavia nie ma takich
    Jeśli chodzi o naprawy to proste pytanie - czy częsci do Octavii są drogie? Wiem, że tu zależy czy ON czy PB od razu przejdę jaki silnik będzie mnie interesował w samochodzie.

    Z tego co czytałem w Internecie o rodzajach silników to :
    - jeśli chodzi o PB (od razu zaznaczam, że chciałbym go gazować, może nie od razu, ale później na pewno) - czy slinik 1.8 TSI będzie dobry do tego celu?
    - jeśli chodzi o ON to interesują mnie 1.9 TDI lub 2.0 TDI

    Jeśli chodzi o ‘budę’ auta, to sedan, chociaż jakby w niżej podanej cenie znalazło się kombi to by było super

    Bardzo chciałbym, żeby to był model z takimi światłami : Wikipedia Link

    Podsumowując, który model Octavii 2 możecie mi polecić? Mam około 23000zł (jeśli chodzi o ON, a przy PB to jeszcze tej cenie musi zmieścić się instalacja gazowa)

    Komentarz


    • #3
      23000 to chyba max 8-9 letnie auto.

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez hawk_eye
        to sedan
        jest liftback :roll:

        nie będę się wypowiadał o Pb bo nie miałem ale jeśli chodzi o ON miedzy 1,9 a 2,0 masz róznicę i to dużą- zarówno jeśli chodzi o moc a zwłaszcza jeśli chodzi o koszty napraw(obecnie nie wiadomo który jest droższy w naprawach :wink: )

        Mówisz o O2(pisząc o światłach) wiec za 23000 będzie ciężko coś znaleźć rozsadnego w dobrym stanie, chyba, że postawisz na anglika
        przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

        wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

        Komentarz


        • #5
          hawk_eye OTOMOTO - nowe i używane samochody i motocykle oraz części samochodowe. Ogłoszenia motoryzacyjne. tu masz rodzinnie i odjazdowo oraz kasowo że o lampach nie wspomni :diabelski_usmiech

          Komentarz


          • #6
            Proszę, RS, 2006, 140 kkm przebiegu, 23 000 zł

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez hawk_eye
              (jeśli chodzi o ON, a przy PB to jeszcze tej cenie musi zmieścić się instalacja gazowa)
              Myślę że za tą kasę pewnej i sprawdzonej O2 nie kupisz, chyba że sprowadzisz sobie coś na własną rękę z zachodu.

              P.S.
              Zamieszczone przez natash
              Proszę, RS, 2006, 140 kkm przebiegu, 23 000 zł
              to ogłoszenie troszkę wisi i podejrzany przebieg cena ,a wygląda zacnie a te 140 kucy zapewni
              Zamieszczone przez hawk_eye
              ale też żeby nie było ‘mułem’ przy wyprzedzaniu lub przy dynamicznej jeździe od czasu do czasu.

              Komentarz


              • #8
                Re: Chcę kupić Octavie, ale nie wiem jaką

                Zamieszczone przez hawk_eye
                - jeśli chodzi o PB (od razu zaznaczam, że chciałbym go gazować, może nie od razu, ale później na pewno) - czy slinik 1.8 TSI będzie dobry do tego celu?
                Wszystkie tsi i fsi to silniki o bezposrednim wtrysku, ktorych nie da sie na dzien dzisiejszy w rozsadnej cenie zagazowac

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez piotrek_gdy
                  nie będę się wypowiadał o Pb bo nie miałem ale jeśli chodzi o ON miedzy 1,9 a 2,0 masz róznicę i to dużą- zarówno jeśli chodzi o moc a zwłaszcza jeśli chodzi o koszty napraw(obecnie nie wiadomo który jest droższy w naprawach :wink: )
                  Mówisz poważnie o tych ON? Cholera, właśnie tego się obawiałem, że ewentualne częsci to studnie bez dna

                  Zamieszczone przez mrfazi
                  Myślę że za tą kasę pewnej i sprawdzonej O2 nie kupisz, chyba że sprowadzisz sobie coś na własną rękę z zachodu.
                  Prawdopodobnie tak będzie, pierwszy kierunek gdzie będę szukał auta do Niemcy, mieszkam przy granicy, więc daleko nie mam.

                  Zamieszczone przez t271828
                  Wszystkie tsi i fsi to silniki o bezposrednim wtrysku, ktorych nie da sie na dzien dzisiejszy w rozsadnej cenie zagazowac
                  A są jakieś, które da się zagazować? Słyszałem o tym bezpośrednim wtrysku, że takich nie opłaca się gazować.

                  Komentarz


                  • #10
                    hawk_eye, w takich pieniądzach to szukaj O1 Tour 1.8 Turbo i gazuj jak chcesz dynamicznie i ekonomicznie.

                    Co do O2 to wydaje mi się, że w tej kasie to jedynie jakieś 1.6 i to z początku produkcji bedzie w zasięgu.
                    O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                    Komentarz


                    • #11
                      IMHO za 23 koła to możesz poszukać OI. W niej wszystkie jednostki benzynowe można bez problemu gazować a diesel to stary dobry 1.9 TDI.

                      Na zachodzie wcale auta (zadbane) nie są tańsze niż w PL a wręcz przeciwnie.

                      Żeby szukać OII musisz 10 kafli dołożyć. pozdr

                      Komentarz


                      • #12
                        ja za tą kasę szukałbym bardziej OI niż OII będzie łatwiej za te pieniądze znaleść coś dobrego. jak chcesz gazować to szukaj 1.8T bedzie dynamicznie a i z ekonomią nie będzie źle teraz w dziale giełdy wisi takie OI w kombi L&K z LPG więc zobacz sobie
                        OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance

                        Auto Detailing: Dream Car Studio
                        (znajdź również na fb)

                        Komentarz


                        • #13
                          oczywiście jak przedmówcy mam zdanie - OI to maks za 23 tysiące złotych, o OII nie ma co marzyć sensownej w tych pieniądzach.

                          Komentarz


                          • #14
                            Dobra rozpiszę się troche...
                            do 23k ciężko będzie ci znaleźć dobrą furę ( ale nie jest to niemożliwe )

                            wypowiem się odnośnie ON`a jak byś chciał brać, szukaj z silnikiem 1.9 TDI 110KM (no mój błąd z tą turbiną ) cena regeneracji 1000 - chłopaki widziałem robią to i za 300
                            Heble - tył 500 ( chyba że chcesz jakieś wypasione )
                            do tego filtry/olej itp - 500 PLN
                            Świece ( nie znam cen )

                            jak z mocniejszym silnikiem TDi 2,0 BKD
                            Zapieczone łopatki - cena j/w ( jak z wawy na syreny lub dobrucki )
                            padające N75/EGR w takiej cenie nie trafisz z filtrem cząstek stałych... ale jak byś trafił na super okazje to "wymiana" tego gówna też kosztuje.
                            w obu przypadkach ( sprężyny ) padną na bank jak nie były robione.
                            2mas - telepanie budą ( wymiana wraz ze sprzegłem ) i masz po sprawie. DROGA IMPREZA !!!!!! ( jak do O2 to do Miska Wro sie trzeba odezwać ) lub do chłopaków z OCP
                            Klima dbać o filtr kabinowy - żeby jajem i szmatą nie waliło - cena - ??
                            Uwaga na piasty i ich osłonki, uwaga na zawieszenie bo plastik się pierdoli.
                            Uwaga jak byś miał lepsze wyposażenie na pompe ABS i na blaszkę przy kole zamachowym.
                            uważać na pompki.

                            Ceny - znośne - dupy nie urywa ale majątku nie zostawisz jak bedziesz dbał systematycznie.

                            Bagażnik - wielki w O2

                            Środek - gdyby nie środek od dechy rozdzielczej to komfortowo.

                            jak trafisz na zadbaną sztukę to

                            i jeszcze jedna uwaga - 2,0 TDi należy "pałować" co by właśnie nie zapiekły się łopatki... i oczywiście po pałowaniu dać się schłodzić ok 30 - 40 sek.
                            Skoda Octavia II 2.0TDI 16V BKD v. Elegance.

                            Komentarz


                            • #15
                              za 23tys skody raczej bym nie szukał, a jeżeli już skoda to tylko fabia kombi.... :diabelski_usmiech bagaznik fajny no i 1.9 spokojnie dostaniesz :wink:
                              nasze auta: MÓJ SMOCZEK

                              Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło!

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez jefry
                                wypowiem się odnośnie ON`a jak byś chciał brać, szukaj z silnikiem 1.9 TDI 110KM mniejszy problem z turbiną bo nie mają zmiennej geometrii łopatek ( koszt regenaracji 1000 PLN )
                                Czy aby na pewno? Chyba jednie AGRy 90KM nie mają zmiennej geometrii :?:
                                AGR 112KM, 232Nm
                                Subaru Impreza GH 2.0 150KM

                                Komentarz


                                • #17
                                  Tylko AGR.

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Zamieszczone przez parasite
                                    Zamieszczone przez jefry
                                    wypowiem się odnośnie ON`a jak byś chciał brać, szukaj z silnikiem 1.9 TDI 110KM mniejszy problem z turbiną bo nie mają zmiennej geometrii łopatek ( koszt regenaracji 1000 PLN )
                                    Czy aby na pewno? Chyba jednie AGRy 90KM nie mają zmiennej geometrii :?:
                                    oj, oj 110 nie miały chyba że się myle.

                                    Zamieszczone przez natash
                                    Tylko AGR.
                                    Zamieszczone przez chimek11
                                    dokładnie,
                                    każdy tdi 110 ps ma zmienna geometrie
                                    to chylę czoła i przepraszam za błąd
                                    Skoda Octavia II 2.0TDI 16V BKD v. Elegance.

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      dokładnie,
                                      każdy tdi 110 ps ma zmienna geometrie

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Zamieszczone przez jefry
                                        szukaj z silnikiem 1.9 TDI 110KM
                                        to taka ciekawostka dla mnie
                                        myslałem, że mówimy o O2
                                        a tam chyba 105KM było :roll:
                                        przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                                        wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          piotrek_gdy, tak, masz rację w OII jest 105 pompowtrysk (bxe,bjb,bkc itp), ale mówimy od jakiegoś czasu już o OI na pompie w wersji 110 koni (asv,ahf), bo w cenie 23 tysie OII sensownej nie wyrwie i tak.

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Panowie podpytam bo moze zmienie autko na nowszy model , Octavie II wszystkie są na pompo wtryskiwaczach ?

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              rafalis222, niestety tak - to pdki, a nowsze to już cr (common rail) - zależy od silnika ale to tak średnio od rocznika 2009-10.
                                              masz gdzieś wątek o silnikach w OII na forum, ale występują takie:
                                              1.9 tdi pd - 105 km
                                              2.0 tdi pd - 140 km
                                              2.0 tdi pd - 170 km
                                              a te nowsze "cr" to:
                                              1.6 tdi cr - 105 km
                                              2.0 tdi cr - 140 km
                                              2.0 tdi cr - 170 km

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Ja bym tam poszukał AGRa w dobrym stanie i zrobił program. Prostsza turbina, brak problemów z zasyfioną geometrią i podobno pancerne sprzęgło, które dużo wytrzyma.
                                                AGR 112KM, 232Nm
                                                Subaru Impreza GH 2.0 150KM

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  AGR to chyba max rocznik 2002, nie każdy chce taki rocznik...

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X